Портфоліо



Портфоліо

Назва навчальної теми

Сила тертя - необхідність чи перешкода

Основний та другорядні навчальні предмети

  Астрономія, математика

Навчальна тема

Сили в природі

Вік учнів, клас

  14-16 років, 9-10 клас

Стислий опис проекту

  Тема «сили в природі», знайомить Вас з  чотирма основними типами сил: силою тяжіння, вагою, силою пружності та силою тертя, а також, дає розуміння процесів, що відбуваються під їхньою дією. Кожен тип механічних сил має свою область дії, та закони якими вони описуються.

План

План вивчення теми

План впровадження проекту.

Навчальні цілі


  • Проект спрямований розуміння природи механічних сил, та його вплив на навколишнє середовище  розширення її культурно-пізнавальних інтересів, виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання.
  • Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують ; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати. Учні також  мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних  результатів – формування  у дітей вміння  висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
  •  При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
  • Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.

Опис оцінювання

На початку навчального проекту
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікайії. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі,презентації за шаблоном.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Чуйко Ольга Вячеславівна

Фах, навчальний предмет

 фах: вчитель фізики

навчальний предмет:фізика

Навчальний заклад

Смілянський природничо-математичний ліцей

Місто\село, район, область

м.Сміла

Контактні дані

olecka20081965@gmail.com   

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

20 -25 cерпня

Місце проведення тренінгу

м. Сміла

Тренери

Микитюк Олена Олександрівна

Немає коментарів:

Дописати коментар